Marketing cestovního ruchu na sociálních médiích. Influenceři. – Kamila Matějů
Kamila Matějů
Bakalářská práce
Marketing cestovního ruchu na sociálních médiích. Influenceři.
Tourism marketing in social media. Influencers.
Anotace:
Bakalářská práce přináší vhled do tématiky sociálních médií, na nich působících travel influencerů a jejich společnou roli na poli cestovního ruchu. Teoretická část práce se zaměřuje na sociální média a jejich význam v cestovním ruchu. Navazuje na ni část praktická, která již konkrétně řeší travel influencery, kteří na sociálních médiích působí. Pomocí strukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření …víceAbstract:
The bachelor's thesis provides insight into the topic of social media, travel influencers appearing on them, and their mutual role in the tourism field. The literature review of the thesis focuses on social media and their importance in tourism. It is followed by the research, which already specifically explores travel influencers who appear on social media. Through structured interviews and a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Oponent: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva