Markéta BITTNEROVÁ
Bachelor's thesis
Podpora komunikace dětí předškolního věku
Support Communication of preschool children
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou komunikace dětí předškolního věku a jejich kompetencí. V teoretické části je popsáno dítě předškolního věku a jeho vývoj. Dále je popsána komunikace, její druhy a výčet komunikačních kompetencí dle RVP PV. V poslední kapitole jsou uvedeny možnosti, jak podpořit komunikaci dětí a jakým způsobem komunikaci mohou podporovat učitelé. Praktická část zahrnuje kvalitativní …moreAbstract:
This thesis deals with the support of communication of preschool children and their competencies. The theoretical part describes the preschool child and its development. Furthermore, the communication, its types and the list of communication competencies according to the RVP PV are described. The last chapter presents ways to support children's communication and how teachers can support communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BITTNEROVÁ, Markéta. Podpora komunikace dětí předškolního věku. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
Veronika SOCHA KOLIBOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání
Tereza CHOVANCOVÁ -
Komunikační kompetence dětí těsně po nástupu do MŠ
Lucie Procházková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Jaroslav HANZAL -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková