Objektová analýza portálu ServiceDesk – Bc. Pavel Reich
Bc. Pavel Reich
Diplomová práce
Objektová analýza portálu ServiceDesk
The ServiceDesk Portal - an Object Oriented Analysis
Anotace:
Tato práce se věnuje objektové analýze portálu ServiceDesk. Portál ServiceDesk umožňuje přebírat požadavky od uživatelů, evidovat aktivity spojené s jejich řešením, komunikovat s uživateli a poskytovat jim informace o všech důležitých provozních stavech dodávaných služeb. Cílem práce je vypracovat analýzu a vytvořit model tohoto systému pomocí modelovacího jazyka UML. Rozsahem této práce je vytvoření …víceAbstract:
This theses focuses on object oriented analysis of ServiceDesk portal. The ServiceDesk portal can takes requests from users, record activities associated with their solutions, communicate with users and provide them informations about all important operating states of service delivery. The aim of theses is develop analysis and model of this system using UML language. The scope of this theses is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Zveřejnit od: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Reich, Pavel. Objektová analýza portálu ServiceDesk. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Case nástroj ObjectiF (demo) pro objektovou analýzu - výukové příklady
Michal Vávra -
Návrh implementace procesního řízení ICT služeb pomocí cloudových řešení se zaměřením na platformu ServiceNow.
Marek Řezáč -
Tool for UML diagram review in software engineering education
Karolína Božková -
Využití UML při tvorbě informačních systémů
Dominik Ivanský -
Využití notace BPMN 2.0 a UML při návrhu zlepšení podnikových procesů
Jiří Tkačík -
Rozmiestňovanie prvkov modelu v UML/SysML editoroch založených na prostredí Eclipse Sirius
Andrea Jonásová -
Generating Petri Nets for Reliability Analysis of Smart Grids From UML Diagrams
Ondřej Marek -
Využití notace BPMN 2.0 a UML při zlepšení podnikových procesů
Olšar Olšar