CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o. – Bc. Jitka Rybková, DiS.
Bc. Jitka Rybková, DiS.
Bakalářská práce
CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.
CRM - scheduling of the order delivery terms in the company OEZ s.r.o.
Anotace:
Práce je věnována problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část vysvětluje pojem CRM a jeho vývoj, dále se zabývá hodnotou vztahu, výběrem vhodné strategie, popisuje jednotlivé fáze vztahu a seznamuje s prvky a nástroji CRM. Tyto poznatky jsou následně aplikovány ve společnosti OEZ s. r. o. a je představeno možné řešení problému s termínováním zakázek.Abstract:
The work deals with a customer relationship management. In the theoretical part term CRM and its development is explained and also further areas such as relationship value, choice of the suitable strategy are mentioned, relationship phases, components and tools of CRM are described. Later on this knowledge is applied in the company OEZ s. r. o. and possible solution of the scheduling of the order delivery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rybková, Jitka. CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová