Bc. Jitka Rybková, DiS.

Bakalářská práce

CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.

CRM - scheduling of the order delivery terms in the company OEZ s.r.o.
Anotace:
Práce je věnována problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část vysvětluje pojem CRM a jeho vývoj, dále se zabývá hodnotou vztahu, výběrem vhodné strategie, popisuje jednotlivé fáze vztahu a seznamuje s prvky a nástroji CRM. Tyto poznatky jsou následně aplikovány ve společnosti OEZ s. r. o. a je představeno možné řešení problému s termínováním zakázek.
Abstract:
The work deals with a customer relationship management. In the theoretical part term CRM and its development is explained and also further areas such as relationship value, choice of the suitable strategy are mentioned, relationship phases, components and tools of CRM are described. Later on this knowledge is applied in the company OEZ s. r. o. and possible solution of the scheduling of the order delivery …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rybková, Jitka. CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní