Bc. Jiří Hruška

Diplomová práce

Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci

The specifics of the communication mix in integrated marketing communications
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá současným pojetím komunikačního mixu v rámci konceptu integrované marketingové komunikace (IMK) ve výrobním sektoru lázeňství. V první kapitole jsou popsána základní specifika dané služby, vymezeny rozdíly mezi lázněmi a wellness, je analyzováno tržní prostředí tuzemského lázeňství a vymezena zákaznická segmentace. Druhá kapitola se zabývá soudobým chápáním komunikačního …více
Abstract:
This thesis deals with the current concept of the communications mix within the concept of Integrated Marketing Communication (IMK) in spa industry. The first chapter describes the specifics of the spa service, identifes differences between the spa and wellness, analyzes the domectic spa market environment and defines market segmentation. The second chapter deals with the concept of communication mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní