Bc. Jiří Hruška

Master's thesis

Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci

The specifics of the communication mix in integrated marketing communications
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá současným pojetím komunikačního mixu v rámci konceptu integrované marketingové komunikace (IMK) ve výrobním sektoru lázeňství. V první kapitole jsou popsána základní specifika dané služby, vymezeny rozdíly mezi lázněmi a wellness, je analyzováno tržní prostředí tuzemského lázeňství a vymezena zákaznická segmentace. Druhá kapitola se zabývá soudobým chápáním komunikačního …more
Abstract:
This thesis deals with the current concept of the communications mix within the concept of Integrated Marketing Communication (IMK) in spa industry. The first chapter describes the specifics of the spa service, identifes differences between the spa and wellness, analyzes the domectic spa market environment and defines market segmentation. The second chapter deals with the concept of communication mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní