Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci – Bc. Jiří Hruška
Bc. Jiří Hruška
Diplomová práce
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci
The specifics of the communication mix in integrated marketing communications
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá současným pojetím komunikačního mixu v rámci konceptu integrované marketingové komunikace (IMK) ve výrobním sektoru lázeňství. V první kapitole jsou popsána základní specifika dané služby, vymezeny rozdíly mezi lázněmi a wellness, je analyzováno tržní prostředí tuzemského lázeňství a vymezena zákaznická segmentace. Druhá kapitola se zabývá soudobým chápáním komunikačního …víceAbstract:
This thesis deals with the current concept of the communications mix within the concept of Integrated Marketing Communication (IMK) in spa industry. The first chapter describes the specifics of the spa service, identifes differences between the spa and wellness, analyzes the domectic spa market environment and defines market segmentation. The second chapter deals with the concept of communication mix …víceKlíčová slova
Lázeňství komunikační mix zákaznická segmentace cílový segment wellness integrovaná marketingová komunikace Lázně Poděbrady a.s. sektor služeb reklama přímý marketing vztahy s veřejností podpora prodeje osobní prodej Spa communication mix market segmentation target segment integrated marketing communication Spa Podebrady Inc. service sector advertising direct marketing public relations sales promotion personal selling
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u7eej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček