Eva Zavřelová
Master's thesis
Nová média v práci s divadelním publikem
New Media and Theatre Audiences
Abstract:
Předkládaná práce se věnuje problematice využití nových médií a implementace současných trendů online komunikace v prostředí divadel.V první části jsou definovány nejdůležitější pojmy a představeny hlavní platformy online komunikace. Následuje komparativní analýza komunikace pěti českých divadel na sociálních sítích – jedná se o Jihočeské divadlo v Českých Budějovicích, Slovácké divadlo v Uherském …moreAbstract:
This diploma master thesis deals with the use of new media and implementation of current online communication trends in the czech theatre environment.The first part defines most important terms and describes the features of the main platforms in online communication. Than follows a comparative analysis of the social media communication of five czech theatres - Jihočeské divadlo in České Budějovice …moreKeywords
výzkum publikaKeywords
Jihočeské divadloKeywords
divadelní diváciKeywords
digitální médiaKeywords
divadelní management
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/10323
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2018
- Supervisor: Vlastimil JEŽEK
- Reader: Jiří SULŽENKO
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 2. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Produkce
Theses on a related topic
-
Divadlo v době internetu a koronavirové krize
Jana Opletalová -
Imerzivní divadlo jako amplifikátor divadelnosti
Lukáš Brychta -
Divadlo. Proč?
Antonie Rašilovová -
Loutkové divadlo pro nedětského diváka
Jan Strýček -
Divadlo v době Koronaviru
Lumíra Přichystalová -
Divadlo a počasí: sdílené podnebí divadelního představení
Zuzana Sceranková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová