Nová média v práci s divadelním publikem – Eva Zavřelová
Eva Zavřelová
Master's thesis
Nová média v práci s divadelním publikem
New Media and Theatre Audiences
Anotácia:
Předkládaná práce se věnuje problematice využití nových médií a implementace současných trendů online komunikace v prostředí divadel.V první části jsou definovány nejdůležitější pojmy a představeny hlavní platformy online komunikace. Následuje komparativní analýza komunikace pěti českých divadel na sociálních sítích – jedná se o Jihočeské divadlo v Českých Budějovicích, Slovácké divadlo v Uherském …viacAbstract:
This diploma master thesis deals with the use of new media and implementation of current online communication trends in the czech theatre environment.The first part defines most important terms and describes the features of the main platforms in online communication. Than follows a comparative analysis of the social media communication of five czech theatres - Jihočeské divadlo in České Budějovice …viacKľúčové slová
výzkum publikaKľúčové slová
Jihočeské divadloKľúčové slová
divadelní diváciKľúčové slová
digitální médiaKľúčové slová
divadelní management
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2018
- Vedúci: Vlastimil JEŽEK
- Oponent: Jiří SULŽENKO
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / odbor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo v době internetu a koronavirové krize
Jana Opletalová -
Imerzivní divadlo jako amplifikátor divadelnosti
Lukáš Brychta -
Divadlo. Proč?
Antonie Rašilovová -
Loutkové divadlo pro nedětského diváka
Jan Strýček -
Divadlo v době Koronaviru
Lumíra Přichystalová -
Divadlo a počasí: sdílené podnebí divadelního představení
Zuzana Sceranková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová