Michal Čapek

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané firmy

Anotace:
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2006
  • Vedoucí: Marcela Bursíková
  • Oponent: Jiří Lenk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/804