Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností – Denisa Veselá, DiS.
Denisa Veselá, DiS.
Bakalářská práce
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním a komparací věrnostních programů ve společnostech Lidl Česká republika v.o.s. a Tesco Stores ČR a.s. Účelem bakalářské práce bylo zkoumání věrnostních programů v rámci managementu vztahů se zákazníky. Dílčím cílem bylo komparovat různé přístupy praktik dobré praxe, s cílem sumarizovat vybrané poznatky pro aplikaci v managementu obchodních společností. Použitými …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the research and comparison of loyalty programs in the companies Tesco Stores ČR a.s. and Lidl Česká republika v.o.s. The purpose of the bachelor thesis was to investigate loyalty programs within the framework of customer relationship management. The sub-objective was to compare different approaches of good practices in order to summarize selected findings for application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/irjfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 7. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Krištůfková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
Anna Ryklová -
Motivační program v Československé obchodní bance během koronaviru
Daniela Musilová -
Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
Tereza Šafková -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová