Šárka Málková

Master's thesis

Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli

The impact of marketing strategy on adult consumers' perception of the LEGO® brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky LEGO® dospělými spotřebiteli. Jejím hlavním cílem je zhodnotit, jak dospělí spotřebitelé vnímají značku LEGO® a porovnat, zda se jejich vnímání shoduje s konceptem, jakým se značka prezentuje. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na pojem značka, chování spotřebitele a teoretický rámec marketingové strategie …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the perception of the LEGO® brand among adult consumers. Its main objective is to evaluate how adult consumers perceive the LEGO® brand and to compare whether their perceptions match the way the brand is presented. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the concept of brand, consumer behaviour and the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2024
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93683