Polina Voitenko
Bakalářská práce
Strategické řízení značky
Strategic Brand Management
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zvýšení povědomí o značce OFFWORK. Teoretická část práce se proto zabývala základy budování značky, jejími prvky a marketingovými programy a následně aplikovat teoretické znalosti na ukrajinskou značku dámského oblečení OFFWORK. Jako metody pro dosažení cílů této práce byly nalezeny vhodné informační zdroje, jejichž informace byly následně syntetizovány …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose measures to increase the awareness of the OFFWORK brand. The theoretical part of the thesis deals with the basics of brand building, its elements and marketing programs and then the theoretical knowledge is applied to the Ukrainian women's clothing brand OFFWORK. Appropriate information sources were found as methods to achieve the objectives of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva