Bc. Yana Mamedova

Bakalářská práce

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Tématem práce jsou etické aspekty v marketingové komunikaci s ohledem na využívání dětí v marketingové komunikaci, a to na základě vybraných reklamních kampaní. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem působí reklamní kampaň, která jako hlavní prostředek využívá dětí, na cílovou skupinu, jaké vzbuzuje emoce a zda má vliv na rozhodnutí získat nabízený produkt či službu. Dalším cílem je identifikovat, …více
Abstract:
The topic of the thesis is the ethical aspects of marketing communication with regard to the use of children in marketing communication, based on selected advertising campaigns. The aim of the work is to find out how the ad campaign, which as the main means of using children, to the target audience, the emotions and the influence on the decision to get the offered product or service. Another objective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní