Bc. Martin Hudec

Bakalářská práce

Návrh komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Anotace:
Bakalářská práce „Návrh komunikační kampaně“ se zabývá problematikou tvorby účinné komunikační kampaně. První část je popisem a komparací dosavadních poznatků z oblastí marketingové komunikace a náborového procesu v organizaci. Druhou část pak tvoří analýza prostředí a následná tvorba konkrétního návrhu komunikační kampaně pro účely náboru nových členů do studentské organizace.
Abstract:
Bachelor thesis “Designing a communication campaign” revolves around problematics of creating an effective communication campaign. The first part is focused on description and comparision of recent findings on the topics of marketing communication and recruiting process. The second part consists of situation analysis and further design of a communication campaign for the purpose of attracting new members …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Cenek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta