Bc. Tomáš Čekal

Master's thesis

Komunikační strategie Státního zámku Vizovice

Communication Strategy of the State Chateau Vizovice
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze tří částí, teoretické, praktické a projektové. V teoretické části uvádím informace načerpané z odborných pramenů ? marketing památek, marketingová komunikace, marketingová strategie, skupiny spotřebitelů a jejich typy, formy marketingo-vého výzkumu. Praktická ? analytická část obsahuje vyhodnocení provedeného marketingo-vého výzkumu a také analýzy současné komunikační a …more
Abstract:
The diploma thesis is composed of three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, the mention of the information is drawn from following expertise sources - marketing sites, marketing communications, marketing strategy, consumer groups and their types, and different forms of marketing research. Practical - the analytical part contains an evaluation carried out on market research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Čekal, Tomáš. Komunikační strategie Státního zámku Vizovice. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications