Školní připravenost u dětí se sluchovým postižením ve speciální mateřské škole – Bc. Sandra Bošková
Bc. Sandra Bošková
Diplomová práce
Školní připravenost u dětí se sluchovým postižením ve speciální mateřské škole
The School Readiness of Children with Hearing Impairment in the Special Nursery School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nabývání školní připravenosti u dětí se sluchovým postižením v mateřské škole speciální. Teoretická část se věnuje vymezení problematiky sluchového postižení. Podstatnou částí je i výchova a vzdělávání dítěte se sluchovým postižením. Stěžejní kapitolou je školní zralost a připravenost. Zde se věnují dané podkapitoly jednotlivým typům školní připravenosti, ale …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of acquiring school readiness of children with hearing impairment in a special kindergarten.The theoretical part deals with the definition of hearing impairment.The main part is education and upbringing of the child with hearing impairment. The crucial chapter is school maturity and readiness. The respective subchapters deal with the different types of school readiness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6231
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Štěpánka Lauková
- Oponent: Mgr. Tereza Koliášová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal
Název
Vložil
Vloženo
Práva