Affiliate marketing a jeho výhody a nevýhody – Lukáš Němec
Lukáš Němec
Bakalářská práce
Affiliate marketing a jeho výhody a nevýhody
Advantages and disadvantages of affiliate marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výhodami a nevýhodami affiliate marketingu. Teoretická část definuje pojem affiliate marketing a uvádí příklady affiliate sítí a programů v České republice a v zahraničí. Výhody a nevýhody affiliate marketingu jsou prezentovány prostřednictvím SWOT analýzy, která poskytuje přehled o silných a slabých stránkách, příležitostech a hrozbách tohoto marketingového nástroje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the advantages and disadvantages of affiliate marketing. The theoretical part defines the concept of affiliate marketing and provides examples of affiliate networks and programs in the Czech Republic and abroad. The advantages and disadvantages of affiliate marketing are presented through a SWOT analysis, which provides an overview of the strengths, weaknesses, opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Jiří Jón, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková
Název
Vložil
Vloženo
Práva