Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy – Bc. Lucie Radová
Bc. Lucie Radová
Diplomová práce
Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy
The Personality of the Pressagent as a Presumption of Effective Company Communication
Anotace:
Diplomová práce se komplexně zaměřuje na vymezení pojmu profese tiskový mluvčí a prostředí, ve kterém působí. Primárně se orientuje na všeobecný rozbor tohoto pojmu, na jeho teoretická východiska a přibližuje souvislosti a podstatu této profese. Podrobněji je zaměřena na oblasti marketingové komunikace (Public relations, Media Relations a Press Relations), kde je role tiskového mluvčího definována …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on complex definition of the profession of the press officer and the environment of his working. It primarily focuses on a general analysis, theoretical background and closer describes the context and nature of this profession. The thesis is in more detail focused on the area of marketing communication (public relations, media relations and press relations) where the role …víceKlíčová slova
Tiskový mluvčí public relations media relations press relations profil osobnosti psychologický profil osobnosti typologie osobnosti komunikace firmy nástroje komunikace komunikační kanály.Press officer profile of personality psychological profile of personality typology of personality communication of company communication channels.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g95yd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Impulsivity profile and rTMS treatment of impulsivity in patients with borderline personality disorder
Pavla Linhartová -
Komunikace a typologie člověka
Vanda Vecková -
Komunikace a typologie člověka
Alena Pitašová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Filip Englich -
Marketingová komunikace v podmínkách neziskové organizace
Martina Zdražilová Heberová