Osobnost učitele a žáka a její rozvíjení při aplikaci aktivizačních metod používaných ve školním vzdělávacím programu českého jazyka – Hana Mayerová
Hana Mayerová
Master's thesis
Osobnost učitele a žáka a její rozvíjení při aplikaci aktivizačních metod používaných ve školním vzdělávacím programu českého jazyka
Personality of the teacher and pupil, and its development in the application of activating methods used in school education programme of czech language
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na využití aktivizačních metod v hodinách českého jazyka. V teoretické části se seznámíme s třífázovým modelem učení E,U,R a vybranými aktivizačními metodami, které je možné použít v hodinách českého jazyka. Dozvíme se, jak aktivizační metody ovlivňují klima třídy a nahlédneme na současné požadavky na osobnost učitele. Výzkumná část se opírá o dotazníkové šetření, kde hlavním …viacAbstract:
Thesis is focused on the use of activating methods in Czech language lessons. In the theoretical part will become acquainted with three-phase model of learning, E, U, R and selected activation methods that can be used in Czech language lessons. Learn how activating methods influence of climate and refer to the current requirements for teacher personality. Research section is based on questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedúci: Helena Grecmanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAYEROVÁ, Hana. \textit{Osobnost učitele a žáka a její rozvíjení při aplikaci aktivizačních metod používaných ve školním vzdělávacím programu českého jazyka}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/wpkfv6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a technické a informační výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Irena KOCIÁNOVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Významné vědecké výzkumy a objevy 20. a 21. století a jejich začlenění v učivu a výuce přírodopisu
Karolina VALHODOVÁ