Bc. Yuliya Samoylenko

Bachelor's thesis

Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví

Social networks and their use in the Czech hospitality
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi hotelového marketingu, sociálními sítěmi a jejich významu v marketingu, novými trendy a nástroji využívaných v oblasti online marketingu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají sociální sítě a marketing na nich na rozhodování spotřebitelů na tuzemském hotelovém trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy jako je marketingový mix, marketingová …more
Abstract:
This thesis covers the specifics of hotel marketing, social networks and their importance in marketing, new trends and tools used in online marketing. The goal of this Bachelor’s thesis is to find out how big of an influence does social media marketing have on consumer behavior on the domestic hotel market. The first part of the thesis focuses on terminology, such as marketing mix, marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2021
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
  • Reader: Ing. Jan Mastný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management