Bc. František Šimon

Master's thesis

Studie firemní identity společnosti penetrující na trh

Study of the corporate identity the company penetrating on the market
Abstract:
Autor diplomové práce na téma Studie firemní identity společnosti penetrující na trh představuje různé možnosti, jaké je možné aplikovat v procesu tvorby firemní identity. Autor poukazuje na souvislosti jednotlivých prvků tvořící celek firemní identity a poskytuje ucelený pohled na danou problematiku. Práce má za cíl objasnit jednotlivé prvky vytvářející identitu podniku tak, aby si každý začínající …more
Abstract:
The author of this thesis, which is focused on the study of a corporate identity of a company penetrating the market, presents a variety of options that can be applied in the process of creating a corporate identity. The author is referring to the relationship between the individual elements that form a complete corporate identity and provides a comprehensive overview of the issue. The aim of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze