Bc. František Šimon

Master's thesis

Studie firemní identity společnosti penetrující na trh

Study of the corporate identity the company penetrating on the market
Anotácia:
Autor diplomové práce na téma Studie firemní identity společnosti penetrující na trh představuje různé možnosti, jaké je možné aplikovat v procesu tvorby firemní identity. Autor poukazuje na souvislosti jednotlivých prvků tvořící celek firemní identity a poskytuje ucelený pohled na danou problematiku. Práce má za cíl objasnit jednotlivé prvky vytvářející identitu podniku tak, aby si každý začínající …viac
Abstract:
The author of this thesis, which is focused on the study of a corporate identity of a company penetrating the market, presents a variety of options that can be applied in the process of creating a corporate identity. The author is referring to the relationship between the individual elements that form a complete corporate identity and provides a comprehensive overview of the issue. The aim of this …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication