Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce – Ing. Michal Plaček
Ing. Michal Plaček
Bachelor's thesis
Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce
Customer Relationship Management in individuals segments in the banking institution
Abstract:
Záměr této bakalářské práce je v teoretické části shrnout základní definice, zásady a metody ŘVZ. V aplikační praktické části pak seznámit čtenáře s postupy a výsledky Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech XY banky, a.s. Díky provedené dotazníkové metodě jsme se dozvěděli, jak korporátní zákazníci, včetně klientů ze segmentu Občané a Podnikatelé svou banku vnímají a jak jí důvěřují. …moreAbstract:
The aim of this work is to summarize the basic theoretical information, principles and methods of “CRM” in the first section, and the procedures and results of Customer Relationship Management in the particular segments of the XY Bank A.S. in the practical part. Due to the questionnaire method, this thesis has discovered how certain corporate clients, detail clients and small business clients perceive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vhcvu/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková