Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce – Ing. Michal Plaček
Ing. Michal Plaček
Bakalářská práce
Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce
Customer Relationship Management in individuals segments in the banking institution
Anotace:
Záměr této bakalářské práce je v teoretické části shrnout základní definice, zásady a metody ŘVZ. V aplikační praktické části pak seznámit čtenáře s postupy a výsledky Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech XY banky, a.s. Díky provedené dotazníkové metodě jsme se dozvěděli, jak korporátní zákazníci, včetně klientů ze segmentu Občané a Podnikatelé svou banku vnímají a jak jí důvěřují. …víceAbstract:
The aim of this work is to summarize the basic theoretical information, principles and methods of “CRM” in the first section, and the procedures and results of Customer Relationship Management in the particular segments of the XY Bank A.S. in the practical part. Due to the questionnaire method, this thesis has discovered how certain corporate clients, detail clients and small business clients perceive …víceKlíčová slova
Řízení vztahu se zákazníky klient banka portfólio segment segment Občané segment Podnikatelé korporátní segment bankovní poradce bankéř pobočka zákazník Customer relationship management client bank segment Citizens segment Business Corporate segment relationship manager branch customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vhcvu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane