Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice – Kristýna Troupová
Kristýna Troupová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo vyhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice. Analyzováno bylo šest masážních, rekondičních a regeneračních služeb: Thajské mobilní masáže Strakonice, Dokrak České Budějovice, Orient Spa, JL Masáže, Masáže a manuální terapie - Bc. Miloslava Holíková a Arnika Svět masáží. Pro splnění cíle práce byla …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to evaluate the online marketing communication of selected massage, reconditioning and regeneration services in the Czech Republic. Six massage, reconditioning and regeneration services were analysed: Thajské mobilní masáže Strakonice, Dokrak České Budějovice, Orient Spa, JL Masáže, Masážní a manuální terapie – Bc. Miloslava Holíková and Arnika Svět masáží. To meet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/szcsi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROUPOVÁ, Kristýna. \textit{Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wq2pms/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová