Bc. Martin Hynčica

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.

Integrated marketing Communications in BITO storage technology s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a její následnou aplikací ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o. Integrace marketingové komunikace je realizována podle čtyřstupňového modelu od autorů Kitchena a Schulze. Teoretická část obsahuje rešerši literatury k danému tématu včetně podkladů nutných k realizaci mar-ketingového výzkumu a doprovodných analýz, například: SWOT …více
Abstract:
This thesis deals with the integrated marketing communications and its subsequent applica-tion in the company of BITO storage technology s.r.o. The integration of marketing communication is realized by a four-level model, written from Kitchen and Schulz. The theoretical part includes a literature review on the topic, including documents necessary for the implementation of marketing research and accompanying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hynčica, Martin. Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe