Monika Tesařová
Bachelor's thesis
Hodnocení učebnic: rozvoj slovní zásoby
Evaluation of Textbooks: Developing Vocabulary
Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis is entitled Evaluation of Textbooks: Developing Vocabulary deals with the theoretical definition of the term "vocabulary" and a "lexical item" (especially in the linguistic context), teaching methods used in its development, the role of textbooks in schooling, English textbooks in relation to vocabulary and the analysis of the General Educational Framework …moreAbstract:
Tato bakalářská práce nazvaná Evaluace učebnice: rozvoj slovní se ve své teoretické části zabývá teoretickým vymezením pojmu "slovní zásoba" a "slovo" (zejména v lingvistickém kontextu), výukou slovní zásoby a metodami jejího rozvoje, úlohou učebnic ve vzdělávání, učebnicemi anglického jazyka v souvislosti se slovní zásobou a analýza Rámcového vzdělávacího programu v souvislosti s percepcí výuky slovní …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tesařová, Monika. Hodnocení učebnic: rozvoj slovní zásoby. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
Adéla Hamplová -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková