Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr – Tereza Srbová
Tereza Srbová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Consumer behavior and the online holiday: An analysis of user experience and factors influencing choice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním ve vztahu k výběru dovolené na internetu a analýzou uživatelského zážitku při jejím výběru. Pro vhled do tématu jsou v práci přiblíženy faktory ovlivňující chování spotřebitelů online i offline a ro-zebrán průběh kupního rozhodovacího procesu. Cílem práce je zhodnotit uživatel-skou zkušenost uživatelů na konkrétní webové stránce vybrané cestovní kanceláře …víceAbstract:
The thesis deals with consumer behaviour in relation to the choice of holidays on the Internet and the analysis of the user's experience when choosing a holiday. For insight into the topic, the thesis presents the factors influencing consumer behaviour both online and offline and discusses the course of the purchase decision process. The aim of the thesis is to evaluate the user-experience of users …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
- Vedoucí: Lucie Sára Závodná
- Oponent: Martin Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90855
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím