Organizační kultura v mezinárodní společnosti – Ksenia Ilievskaya
Ksenia Ilievskaya
Bachelor's thesis
Organizační kultura v mezinárodní společnosti
Corporate culture in the international company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat organizační kulturu vybraného oddělení XYZ mezinárodní společnosti ABC, zjistit názory zaměstnanců na kulturu organizace a navrhnout doporučení vedoucí k jejímu zlepšení. Teoretická část práce v sobě zahrnuje základní pojmy vztahující se k vybrané problematice, vysvětlení podstaty, významu a síly organizační kultury. Na teoretickou část dále navazuje praktická …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the corporate culture of the chosen department XYZ in the international company ABC, discover employees’ attitude towards the culture and to make recommendations which will lead to improvement of the corporate culture. The theoretical part includes basic concepts related to the selected topic, explained the nature, importance and the strength of corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83926
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Kateřina Půbalová
- Reader: Karel Čada
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83926
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
On Two Means of Revision in Thomas King's Green Grass, Running Water: the Importance of the Element of Water and the Subversion of the Finality of the Concept of One Beginning and One End
Jiří Šalamoun -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Analýza podnikové kultury ve firmě Precheza a.s. a náměty na její zdokonalení
Monika JANÁKOVÁ -
Analysis of the level of women´s empowerment in Southeast Asia and suggestions for further improvement
Nikola Pauschková -
Vliv silné organizační kultury na výkon a rozvoj poslání malých a středních podniků
Iveta Šiborová