Marketing a informační technologie – Bc. Evelyna Pachovská
Bc. Evelyna Pachovská
Master's thesis
Marketing a informační technologie
Marketing and information technology
Anotácia:
Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to apply internet marketing to the web project of the company. The first part explains the basic concepts of internet marketing and associated marketing tools. The second part of the thesis represents the web site of the company, it's internet marketing so far and SWOT analysis which also suggests a new way of internet promotion. This promotion is then applied to the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pachovská, Evelyna. Marketing a informační technologie. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka