Business Intelligence řešení pro síť čerpacích stanic – Radek Ouhel
Radek Ouhel
Master's thesis
Business Intelligence řešení pro síť čerpacích stanic
Business Intelligence solution for petrol stations' network
Abstract:
Práce se zabývá hledáním vhodného Business Intelligence řešení pro analýzu a monitoring provozu sítě čerpacích stanic, které by bylo poskytováno jako komplementární produkt k současnému produkčnímu systému, a přispělo k byznysu zákazníků i poskytovatele tohoto systému. Cílem práce je návrh samotného řešení i volba následné marketingové strategie jeho prodeje tak, aby byly respektovány faktory jako …moreAbstract:
The main idea of this thesis is to find an optimal Business Intelligence solution for monitoring and analysis of petrol stations, which would be provided as a complementary product to the current production system, and would aim to contribute both to the business of the customer, and provider of this software. Main goal is to design the solution, as well as to develop consequent marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40987
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Pavel Jašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40987
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie NO Prague Business Toastmasters
Ivan Vasilev -
Založení fitness centra- business plán a marketingová strategie
David Boček -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh business plánu a marketingové strategie pro WatersportsComplex Praha
Michal Lazar -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková