Bc. Václav Bednář
Diplomová práce
Budování značky Vagón Café
Brand building Vagón Café
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizovat proces řízení značky Vagón Café. Teoretická část bude obsahovat popis jednotlivých dostupných nástrojů integrované marketingové komunikace včetně rozpravy o problematice budování značek: Asociace se značkou, hmotné a nehmotné atributy značky, povědomí o značce. Na základě primárních dat z výzkumu bude v návrhové části vytvořen plán budování značky, a to se zaměřením …víceAbstract:
The aim of this master’s thesis is to optimize management process of trademark Vagón Café. The theoretical part will contain the description of particular available instruments of integrated marketing communication including discussion about branding: The association of brand name, the tangible and intangible attributes of brand name, the awareness of brand name. In the part of proposal, the plan of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/laf8b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček