Bc. Václav Bednář

Diplomová práce

Budování značky Vagón Café

Brand building Vagón Café
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizovat proces řízení značky Vagón Café. Teoretická část bude obsahovat popis jednotlivých dostupných nástrojů integrované marketingové komunikace včetně rozpravy o problematice budování značek: Asociace se značkou, hmotné a nehmotné atributy značky, povědomí o značce. Na základě primárních dat z výzkumu bude v návrhové části vytvořen plán budování značky, a to se zaměřením …více
Abstract:
The aim of this master’s thesis is to optimize management process of trademark Vagón Café. The theoretical part will contain the description of particular available instruments of integrated marketing communication including discussion about branding: The association of brand name, the tangible and intangible attributes of brand name, the awareness of brand name. In the part of proposal, the plan of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/laf8b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné