Bc. Václav Bednář
Master's thesis
Budování značky Vagón Café
Brand building Vagón Café
Abstract:
Cílem diplomové práce je optimalizovat proces řízení značky Vagón Café. Teoretická část bude obsahovat popis jednotlivých dostupných nástrojů integrované marketingové komunikace včetně rozpravy o problematice budování značek: Asociace se značkou, hmotné a nehmotné atributy značky, povědomí o značce. Na základě primárních dat z výzkumu bude v návrhové části vytvořen plán budování značky, a to se zaměřením …moreAbstract:
The aim of this master’s thesis is to optimize management process of trademark Vagón Café. The theoretical part will contain the description of particular available instruments of integrated marketing communication including discussion about branding: The association of brand name, the tangible and intangible attributes of brand name, the awareness of brand name. In the part of proposal, the plan of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/laf8b/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček