Bc. Václav Bednář

Master's thesis

Budování značky Vagón Café

Brand building Vagón Café
Abstract:
Cílem diplomové práce je optimalizovat proces řízení značky Vagón Café. Teoretická část bude obsahovat popis jednotlivých dostupných nástrojů integrované marketingové komunikace včetně rozpravy o problematice budování značek: Asociace se značkou, hmotné a nehmotné atributy značky, povědomí o značce. Na základě primárních dat z výzkumu bude v návrhové části vytvořen plán budování značky, a to se zaměřením …more
Abstract:
The aim of this master’s thesis is to optimize management process of trademark Vagón Café. The theoretical part will contain the description of particular available instruments of integrated marketing communication including discussion about branding: The association of brand name, the tangible and intangible attributes of brand name, the awareness of brand name. In the part of proposal, the plan of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné