Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry. – BcA. Marek HOBLÍK
BcA. Marek HOBLÍK
Bakalářská práce
Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.
1. Theoretical part: The Importance and Role of Sound Corporate Identity Logo for the Company. 2. Practical part: Sound Written and its Implementation as Part of a Radio Play.
Anotace:
Tématem práce je zvuk v prostředí reklamy. Práce se zabývá fyziologickými a psychologickými účinky hudby na člověka a významem zvukové komunikace se zákazníkem. Přibližuje formy a možnosti využití hudby a zvuku jako nástrojů propagace a osvětluje několik základních pojmů z oblasti sound brandingu.Abstract:
The theme of this work is sound in an adveritsement. This work deals with physiological and psychological effects of music on human beings and the importance of sound communication with the customer. It shows the forms and possibilities of using music and sound as a tool of promotion and illuminates some fundamental concepts of sound branding.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
14384
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOBLÍK, Marek. \textit{Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/wta18k/.
Jak správně citovat práci
HOBLÍK, Marek. Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.. Zlín, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Audiovize
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc