Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích – Tomáš Klimeš
Tomáš Klimeš
Master's thesis
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Guerilla marketing and its application in commercial communications
Anotácia:
Práce představuje Guerilla marketing jako netradiční metodu komerční komunikace. Nejdříve jsou popsány základy tradičního marketingu. Následuje detailní představení druhů Guerilla marketingu, kde jsou s pomocí praktických ukázek identifikovány jejich přednosti a možnosti využití. Na základě provedeného průzkumu je pak analyzován vztah spotřebitelů k nekonveční komerční komunikaci.Abstract:
The diploma thesis introduces Guerilla marketing as an unconventional method of commercial communication. The basics of traditional marketing are described in the first part of the work. Afterwards, the types of Guerilla marketing are presented whereas their advantages and possibilities are identified using practical examples. The consumers attitude toward the unconventional commercial communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Tereza Pošepná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Vladislava Vystrčilová -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Guerilla marketing v bankovníctve
Petra Bláhová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková