Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby – Bc. Monika Palánová
Bc. Monika Palánová
Master's thesis
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
The transition from preschool to primary ELT- teaching vocabulary
Abstract:
Diplomová práce „Transition from Preschool to Primary ELT-Teaching Vocabulary” se zabývá problematikou návaznosti mezi výukou anglického jazyka v předškolních zařízeních a výukou anglického jazyka na základních školách v České republice. Teoretická část zahrnuje charakteristiku dětí předškolního a mladšího školního věku s důrazem na vývoj řeči. Dále je představen systém vzdělávání v České republice …moreAbstract:
This master thesis “Transition from Preschool to Primary ELT-Teaching Vocabulary” deals with the issue of transition and continuity between the English language teaching in preschool facilities and primary schools in the Czech Republic. The characteristics of very young learners and young learners is being included in the theoretical part with the emphasis on the speech development. Also, the system …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yfqhd/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
- Reader: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PALÁNOVÁ, Monika. \textit{Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/wtfw1w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová