Dominika Jungová

Bachelor's thesis

Psychologie reklamy

Psychology of advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklam na spotřebitele z hlediska psychologie. Konkrétně vlivem vybraných reklam na nealkoholický nápoj Coca-Cola. Práce je rozdělena do dvou částí. Na teoretickou a empirickou. Teoretická část začíná samotným vymezením marketingu a jeho pojmů. Dále se podrobněji zabývá reklamou a její historií. Pokračuje zaměřením na média a jeho druhy, také nás seznámí se značkou …more
Abstract:
The bachelor degree thesis deals with the impact of advertisements on consumers from the view of psychology. More specifically, the impact of selected advertisements on the non-alcoholic drink of Coca-Cola. The thesis is divided into two parts, a theoretical one and an empirical one. The theoretical part starts with the definition of marketing and its terminology, and continues in more detail with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses wtu7jn wtu7jn/2
9/3/2016
Folders
Files
Mach, J.
11/3/2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.