Bc. Silvie FOLTÝNOVÁ

Diplomová práce

Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o.

Project of customer relatiohship management at the company TRIM Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu dostupných literár-ních pramenů vztahujících se k problematice řízení vztahů podniku se zákazníky. V rámci ní je vymezena prodejní činnost podniku, pojetí zákazníka z hlediska podnikové praxe a také proces řízení vztahů se zákazníky. Praktická …více
Abstract:
The aim of this Master thesis is to create a project of relationship management with cus-tomers of the company{\crq}s TRIM Ltd. outlet. The theoretical part is aimed at the analysis of available sources of literature related to the customer relationship management. Selling activities of the company, conception of a customer from the view of company practice and a process of the customer relationship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3840

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOLTÝNOVÁ, Silvie. Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.