Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o. – Bc. Silvie FOLTÝNOVÁ
Bc. Silvie FOLTÝNOVÁ
Diplomová práce
Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o.
Project of customer relatiohship management at the company TRIM Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM s.r.o. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na analýzu dostupných literár-ních pramenů vztahujících se k problematice řízení vztahů podniku se zákazníky. V rámci ní je vymezena prodejní činnost podniku, pojetí zákazníka z hlediska podnikové praxe a také proces řízení vztahů se zákazníky. Praktická …víceAbstract:
The aim of this Master thesis is to create a project of relationship management with cus-tomers of the company{\crq}s TRIM Ltd. outlet. The theoretical part is aimed at the analysis of available sources of literature related to the customer relationship management. Selling activities of the company, conception of a customer from the view of company practice and a process of the customer relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOLTÝNOVÁ, Silvie. Projekt řízení vztahů se zákazníky prodejny firmy TRIM, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová