Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti – Kateřina Panáková
Kateřina Panáková
Bakalářská práce
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Application of Direct Marketing Tools in a Multi-Level Marketing Company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the application of direct marketing in the multilevel company Harmonelo LLC. The main goal is to identify the current possibilities of using direct marketing in a multilevel company, based on primary research results. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, marketing mix, direct marketing and its tools, ethical self-regulation and multilevel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wvtmcm/.
Jak správně citovat práci
Panáková, Kateřina. Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Elena Yaneva -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
Jakub Janoušek -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková