Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti – Kateřina Panáková
Kateřina Panáková
Bachelor's thesis
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Application of Direct Marketing Tools in a Multi-Level Marketing Company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the application of direct marketing in the multilevel company Harmonelo LLC. The main goal is to identify the current possibilities of using direct marketing in a multilevel company, based on primary research results. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, marketing mix, direct marketing and its tools, ethical self-regulation and multilevel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PANÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wvtmcm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Panáková, Kateřina. Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Elena Yaneva -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
Jakub Janoušek -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková