Vzdělávací dráha očima žáků s ADHD a kazuistiky jejich studijního vývoje – Bc. Jana Staňková
Bc. Jana Staňková
Bachelor's thesis
Vzdělávací dráha očima žáků s ADHD a kazuistiky jejich studijního vývoje
Educational track through the eyes of students with ADHD and the casuistry of their study development
Anotácia:
Vzdělávací dráha očima žáků s ADHD a kazuistiky jejich studijního vývoje Anotace : Práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s ADHD na středních školách po absolvování základní školy pro žáky s vývojovými poruchami. Skládá se z teoretické části a praktické části. Teoretická část je zaměřena na základní vymezení pojmů adolescent, etiologie ADHD, vzdělávání žáků s ADHD, školní úspěšnost a dopady …viacAbstract:
Educational track through the eyes of students with ADHD and the casuistry of their study development Abstract : the Work deals with the education of students with ADHD in secondary schools after passing primary school for pupils with developmental disorders. It consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on the basic definitions of the terms adolescent, etiology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gm5ys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Pavlína Grác Livňanská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ