A Marketing Communications Mix for a Translation Company – Barbora Habrúnová
Barbora Habrúnová
Bakalářská práce
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Abstract:
This bachelor's thesis is divided into two consecutive and interconnected parts. Basic con-cepts such as marketing, marketing mix, communication mix or the essence and meaning of various marketing analyses important to the operation of business are explained in the first, theoretical part, there are explained by the help of technical resources. This theoretical knowledge is presented in the form of …víceAbstract:
Táto bakalárska práca je rozdelená na dve súvislé a prepojené časti. V prvej, teoretickej časti, sú pomocou odborných zdrojov vysvetlené základné pojmy ako marketing, market-ingový mix, komunikačný mix, či podstata a význam rôznych marketingových analýz dôležitých pre chod podniku. V druhej, analytickej časti sú do praxe uvedené teoretické znalosti z prvej časti a to formou ako marketingového, tak …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Habrúnová, Barbora. A Marketing Communications Mix for a Translation Company. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Benchmarking vybrané společnosti
Michaela Kučerová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ