Vojtěch Kubricht

Master's thesis

Uvedení nové čokoládové tyčinky na český trh a její marketingová podpora

Launch of a new chocolate bar on the Czech market and its marketing support
Abstract:
AbstraktTrh s cukrovinkami je Česku velmi konkurenční kategorií, kde se jednotlivý hráči přetahují o tržní podíl, uvádějí nové produkty a snaží se zaujmout spotřebitele. Vzhledem k omezené prodejní ploše a rostoucí rezistenci spotřebitelů vůči konvenčním reklamním sdělením je třeba hledat nové, neobvyklé cesty, jak spotřebitele zaujmout a prodat svůj produkt. Inovace, rychlost a kvalita se stávají …more
Abstract:
AbstractConfectionery market is highly competitive environment in the Czech Republic. Main competitors are trying to gain higher market share and attract new consumers. Due to limited space in shopping areas and increasing consumer resistance to adds marketers need to search for unusual ways how to attract consumers and sell their products. Innovation, quality and speed are norm which can’t longer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2020
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79018