Uvedení nové čokoládové tyčinky na český trh a její marketingová podpora – Vojtěch Kubricht
Vojtěch Kubricht
Master's thesis
Uvedení nové čokoládové tyčinky na český trh a její marketingová podpora
Launch of a new chocolate bar on the Czech market and its marketing support
Anotácia:
AbstraktTrh s cukrovinkami je Česku velmi konkurenční kategorií, kde se jednotlivý hráči přetahují o tržní podíl, uvádějí nové produkty a snaží se zaujmout spotřebitele. Vzhledem k omezené prodejní ploše a rostoucí rezistenci spotřebitelů vůči konvenčním reklamním sdělením je třeba hledat nové, neobvyklé cesty, jak spotřebitele zaujmout a prodat svůj produkt. Inovace, rychlost a kvalita se stávají …viacAbstract:
AbstractConfectionery market is highly competitive environment in the Czech Republic. Main competitors are trying to gain higher market share and attract new consumers. Due to limited space in shopping areas and increasing consumer resistance to adds marketers need to search for unusual ways how to attract consumers and sell their products. Innovation, quality and speed are norm which can’t longer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Rebranding and Marketing Communication
Yulia Zubenko -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová