Human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s. – Klára Řídká
Klára Řídká
Master's thesis
Human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s.
Personální marketing společnosti TESCO STORES a.s.
Anotácia:
Diplomová práce popisuje hlavní aspekty personálního marketingu, jeho cíle, úkoly, nástroje a význam pro zaměstnavatele. Pozornost je věnována i nejnovějším trendům a přístupům, které společnosti v personálním marketingu v současnosti uplatňují. Aplikační část přibližuje fungování personálního marketingu ve vybrané společnosti Tesco Stores ČR a.s. a seznamuje s výsledky výzkumu změřeného na názory …viacAbstract:
The thesis describes main aspects of human resources marketing, its objectives, tasks, tools and significance for employers. It focuses on the latest trends and approaches which are currently applied in human resources marketing. In the practical part the author describes the operation of human resources marketing in a selected company -- Tesco Stores ČR a.s.. It presents results of the research that …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25139
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedúci: Marek Stříteský
- Oponent: Martin Šikýř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25139
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Personální marketing
Erika Konrádová -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Ester Poláková -
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Jaroslav Mašek -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Denisa Čadková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková