Lucie MÁŠOVÁ
Bachelor's thesis
Jeden svět na školách
The One World in Schools
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zamýšlím nad aspekty propojení vzdělávacího programu Jeden svět na školách s Mezinárodním filmovým festivalem Jeden svět. Mým cílem bylo pokusit se vymezit aspekty efektivity, potřebnosti a důležitosti programu na českých školách s přihlédnutím k možnostem dokumentárního filmu ve výuce v rámci průřezových předmětů Mediální a Audiovizuální/Filmová výchova. K tomuto účelu jsem …moreAbstract:
In my thesis I consider the educational aspects of the interconnection of the One World in Schools with the International Film Festival One World. My goal was to define the aspects of effectiveness, necessity and importance of the program in Czech schools with regard to the possibilities of documentary film in teaching courses in cross-media and audiovisual / film education. To this end, I relied, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Accessible from:: 25. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Bilík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÁŠOVÁ, Lucie. Jeden svět na školách. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
The History and Theory of Drama and Film / History and Theory of Drama and Film
Theses on a related topic
-
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights